Community Made in NL

Wat u niet wilt missen tijdens de tweede ontbijtsessie Business Transformation

Om op de lange termijn te kunnen overleven, moeten bedrijven veranderen als hun markt verandert. Maar wat zijn de succesfactoren voor een verandering en hoe blijft een echt maakbedrijf dichtbij zichzelf? Meld u aan voor de inspirerende Made in NL-ontbijtsessie Business Transformation, op 28 juni bij Koninklijke Van der Most in Heerde.


De eerste sessie van dit jaar, op 17 mei, ging over de vraag hoe bedrijven het maximale uit hun R&D halen. Ruim tachtig bestuurders en hoofden R&D waren naar VanRiet Groep in Houten gekomen om inspiratie op te doen. Dagvoorzitter Lars Sørensen zorgde voor een zeer interactieve ochtend, waar ook veel gelachen werd. Ondanks dat het vroeg op de dag was, werd er meteen volop contact gelegd en kennis gedeeld.


De komende sessie belooft minstens even inspirerend te worden. Koninklijke Van der Most heeft in zijn geschiedenis verschillende grote veranderingen doorgemaakt. Het bedrijf begon in 1904 als drukkerij en stapte in de jaren vijftig over op de machinale productie van enveloppen. Tegenwoordig richt Koninklijke Van der Most zich in de woorden van directeur Marriël van der Most op ‘drukwerk in de breedste zin van het woord’.


Van der Most, vierde generatie familielid in de directie, is de keynote speaker tijdens de ontbijtsessie. Lars Sørensen treedt opnieuw op als dagvoorzitter. Floris Heuer, eventfotograaf van onder anderen Armin van Buuren, legt de bijeenkomst vast op camera. Meld u aan om erbij te zijn, nieuwe contacten te leggen en te ontdekken hoe u van verandering een succes maakt.